14/9

Drar om nån timma till Alice för lite film tittandes med mina fina vänner! Eftersom man inte går i samma klass numera så känner man saknaden av att umgås som förr! 
 
Idag gick vi då "milen" Fast det blev 7km sträckan. Tänkte stanna hemma men kände för att vara lite hurtig och gå hehe. Gick sedan på OKq8 med Alva och Rasmus, blev bjuden på käk och en läsk där vilket var goe gott efter man gått den där gå saken. Sedan hängde jag med några kvar på skolan fast vi inte hade någon lektion. Fick även svar från min magnetröntgen jag gjorde för nå tag sen, får se vad doktorn säger då jag ska till sunderbyn framöver någon dag eller vecka eller när jag nu får tid, lär iallfall mest troligen bli operation fast får väl se hehe.
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0